Suscríbete



Receive HTML?

Twitter

Login

Inici arrow Concerts arrow Ana Popovic - Sa Pobla
Ana Popovic - Sa Pobla PDF Imprimir a/e
Concerts - Sa Pobla
escrit per Jazzin'Mallorca   
Tuesday, 08 August del 2006
Concert Ana Popovic

Per primera vegada en 12 edicions, ahir es va haver de suspendre un concert del Mallorca Jazz Festival Sa Pobla. La barrumbada de l’horabaixa ja havia posat difícils les coses, però poc abans del concert i quan tot ja estava preparat i es començava a animar l’ambient de la Plaça, trons, llamps i una nova aiguada, feien impossible la celebració del concert.

En aquests casos, la qüestió ja no és que aturi de, sinó que l’humitat fa perillar tota la instal·lació elèctrica amb el perill que això implica per els músics i l’equip de so. 

Al 2002 amb Dave Douglas, va ploure i es va traslladar el concert a l’església, convertint-se en un dels concerts memorables del Festival per la impressionant acústica i l’habilitat dels músics per aprofitar les possibilitats del recinte. Ens contaven des de l’organització, que després de comentar-li al trompetista la  possibilitat de fer el concert en aquest recinte si al final plovia, aquest no feia més que demanar-li al cel que plogués per poder tocar a l’esglèsia. Aquesta vegada, les clares connotacions elèctriques difícilment adaptables a aquest espai, i el fet de que ja estigués tot preparat a sobre l’escenari, impossibilitaven aquesta opció. 

L’organització del Festival ens ha confirmat que Ana Popovic inicia a Minnesota el 12 d’agost la seva nova gira per els EUA, amb el que era impossible trobar nova data per celebrar el concert. 

Així doncs, ens veiem dia 10 a la projecció de “The Soul of a Man” de Wim Wenders i el pròxim dimecres 16 amb Biel Ballester Trio + Stochello Rosenberg i Randy Greer


Meneame
Delicious
 
< Anterior   Següent >